Makeup, hair, music and good books

Makeup, hair, music and good books

March 20, 2011

Invitatie la vals

"In orice caz natura umana este foarte complexa. Ceea ce n-admit e ca o fiinta sa dispuna de alta fiinta mergand pana acolo incat s-o suprime. Dragostea nu da nimanui aceasta prerogativa."
"Marile dureri nu dor la inceput. Sunt mari pentru ca deschid o rana care nu se mai vindeca."
"Iubirile mari sunt tocmai acelea de care te indoiesti mai mult."
"Sunt obosit!
           Incerc impresia ca am trait cateva vieti pamantesti, atat de greu mi-e sufletul. Iar copilaria pare asa indepartata si nebuloasa, incat ma indoiesc ca am fost candva copil.
           Oricum, a fost prea frumos ca sa nu se sfarseasca astfel.
                                                                           ADIO!"
Cateva citate din Invitatie la vals de Mihail Drumes, o carte pe care am citit-o de atatea ori ca nici numai tin minte numarul...dar care de fiecare data mi-a placut. Enjoy! O recomand!:*

No comments:

Post a Comment