Makeup, hair, music and good books

Makeup, hair, music and good books

November 8, 2013

Te-ai saturat de mobila ta?

Daca raspunsul este DA, nu este nici o problema. Reconditionarea si folosirea pieselor pe care deja le aveti prin casa, si nu stiati, pot face schimbari majore in casa dumneavoastra. Mai jos va arat cateva idei pe care chiar eu le-am pus in aplicare acum ceva timp. Pe langa reconditionarea unor piese de mobilier, am mai cumparat ceva piese mici pentru adaugarea unor detalii frumoase camerei mele.

Aceste 2 piese erau foarte vechi si deja numai mergeau cu nimic in camera mea, asa ca mi-am ales 2 culori de vopsea care imi plac tare mult (crem si maro ciocolata) si le-am alternat ca sa fac mobile veche si plictisitoare in ceva care imi place.



Cateva idei pentru organizarea lucrurilor prin camera sunt cele de mai sus. Am multe accesorii si intotdeauna le aveam bagate in tot felul de sertare amestecate. Intotdeauna uitam de ele si le purtam mereu pe aceleasi. Iar pentru esarfe un umeras este tot ce aveti nevoie. Eu am pus cateva din esarfele mele cum vedeti mai sus si le-am pus in sifonier alaturi de cardigane si sacouri. Totul pare mult mai curat, iar eu pot sa imi iau ce imi trebuie fara prea mari batai de cap. Citatul pe care-l vedeti mai sus l-am facut eu, a fost destul de greu, dar pt mine merita efortul. Chenarul pe care l-am scris este de fapt o placa de tavan fals pe care am pus-o invers ca sa creeze o forma mai interesanta. Am vopsit cadrul in aceleasi culori ca si mobila si voila. :)

O tava simpla ca cea de mai sus poate fi un suport foarte bun pentru parfumuri, creme, oje sau de orice aveti nevoie, ce folositi aproape zilnic. Pe langa faptul ca arata frumos pe o noptiera este si ieftin si  util, avand tot ce va trebuie la indemana.



Farfuriile de mai sus, sunt de fapt scrumiere, asa le-am luat dintr-un magazin. Nu cu gandul sa le folosesc ca scrumiere, ci pentru ca ador imaginile si cu gandul ca le pot folosi la organizat ceva. Asadar, eu am ales sa pun pe ale mele inele si clame mai mari, care nu isi gaseau locul prin alte parti.

Eu cred in maximizarea resurselor deja existente, si cu putin efort si imaginatie puteti crea ceva foarte frumos. Pentru mine mediul in care stau inseamna foarte mult pentru starea mea de spirit, asa ca intotdeauna aduc imbunatatiri si adaugiri. Spatiul meu este intr-o continua schimbare. Indrazniti si credeti ca puteti crea chiar voi un spatiu frumos si personal, doar pentru voi... Veti avea o satisfactie foarte mare la final! :) Pana data viitoare noroc in tot ce va propuneti!

Cu mult drag, Vio! :)

No comments:

Post a Comment