Makeup, hair, music and good books

Makeup, hair, music and good books

January 29, 2011

...

Si pentru ca imi place enorm de mult sa scriu nu ma pot opri nici in aceasta seara se pare, va mai scriu ceva din "Putzul gandirii"cum ar spune un fost profesor! Cu toate ca mi-am propus sa nu gandesc prea mult zilele astea, [din cauza sesiunii], este evident ca nu poooot sta fara sa ma gandesc la ceva..simt nevoia sa scriu si chiar daca nu am un anumit subiect incerc sa gasesc un gand care sa merite sa fie pus pe "hartie". Pieces of me este de asemea o melodie, una de ascultat cand pleci undeva cu masina...versurile par sa acapareze vocea care le canta, si ma gasesc absorbita cantand in minte fiecare vers, ascultand fiecare sunet, incercand sa le potrivesc cu amintirile mele...Cert e ca fara muzica nu pot trai, parca pentru fiecare moment al zilei gasesc o melodie sau un vers care sa se potriveasca! HM...mai toti imi spun ca sunt un pic nebuna, dar sincer..de ce sa nu-ti pui viata pe muzica, si daca nu poti s-o faci de ce sa nu te bucuri de ea? Ma declar vesnic si iremediabil indragostita de muzica :X
Si ca o recomandare de seara...va las cu: Ronan Keating - If tomorrow never comes.Enjoy!!

1 comment:

  1. aici m-ai lovit unde ma doare...cea mai frum mel ever!:-< sa nu plangeti cand o asc:D

    ReplyDelete