Makeup, hair, music and good books

Makeup, hair, music and good books

January 29, 2011

Stare de spirit ...

Just have a little patience....Stiu sigur ca va aduceti aminte de melodie!Eu una cu mare placere si nu mi-ar fi deloc greu sa incep s-o fredonez vers cu vers, daca vocea m- ar ajuta in vreun fel...Sunt un fel de encicopledie de melodii, ascult, prima data incerc sa le inteleg versurile, apoi fara sa vreau ma indragostesc iar si iar...de acorduri, de fraze, de cuvinte, si le retin involuntar...am incercat sa tin o evidenta a lor...pff impossible! Am tot incercat in ultima vreme sa le scriu cum  mi le aduc aminte, de aia o sa ma tot vedeti cu un carnetel la mine:)) stiu, e amuzant...dar nu imi place sa pierd melodii care le-am ascultat, care mi-au placut, care m-au ajutat intr-un fel sau altul sa mai inteleg ceva despre viata asta...asa ca fara nici o ezitare, la fiecare amintire scot carnetelul magic si notez:D

1 comment:

  1. nuuu te roooog nu fredona!God have mercy!da ar fi frumos sa te vad cu carnetelul intr-un club!

    ReplyDelete